Livrarea comenzilor

Livrarea produselor se face gratuit la orice showroom din reteaua VENEZIA SHOWROOM , respectiv la domiciliul clientului in orasele in care sunt locatii Venezia Showroom : Oradea, Baia Mare, Arad, Bistrita, Sighetu Marmatiei.

Pentru comenzile care nu se incadreaza la transport gratuit costul transportului se va comunica catre client dupa plasarea si confirmarea comenzii .    Comenzile de placi ceramice si parchet se expediaza in sistem paletizat, oriunde in tara, iar costul de transport variaza in functie de destinatie, greutatea marfii, volum si numarul de paleti necesari .

Pentru plata online a costului de transport - Veti primi un link pe mail ce contine exact costul transportului, iar accesand acest link veti fi redirectionat pe pagina procesatorului de plati EuPlatesc.ro, undeti puteti achita cu cardul suma respectiva. Mai exista optiunea de transfer bancar, la solicitarea d-voastra va punem la dispozitie contul unde sa faceti transferul bancar

Pentru livrarea la domiciliu, manipularea produselor de la masina de transport intra in sarcina clientului. Asadar nu garantam, nu livram produsele decat la adresa, minu etaje sau transport manual de orice tip.

In functie de localitatea de livrare, S.C Dunca Construct S.R.L isi rezerva dreptul de a organiza transportul :

- Prin intermediul partenerilor care se identifica cu locatiile Venezia Showroom
- Prin intermediul propriei flote de transport
- Prin firmele de curierat partenere :  Pallex si DPD
In momentul transmiterii catre client a taxei de transport pe care va trebui sa o achite in avans, I se va preciza exact si modalitatea de transport a produselor ce se afla in comanda acestuia, respectiv termenul de livrare. De asemenea, veti fi informat in momentul in care marfa este preluata din depozit , respectiv in momentul in care aceasta ajunge la adresa de livrare indicata in comanda.

Tarifele pentru transport sunt exact cele comunicate de prestatori, Dunca Construct nu practica adaos comercial pentru transport.

Deoarece nu detinem stocuri pentru o mare parte din produse, nu putem confirma in timp real prin interfata site-ului stocul disponibil la producator. Acest model reduce costurile de operare si ne permite sa practicam preturi mai avantajoase la o gama variata de produse.

Termenul de livrare al produselor poate varia in functie  de disponibilitatea produselor:

- Pentru produsele aflate IN STOC livrarea se face in termen de 3-4 zile lucratoare din momenul confirmarii comenzii

- Pentru produsele aflate LA COMANDA – livrarea se face in mod  in 2 -3 saptamani din momentul confirmarii comenzii, veti fi sunat de catre un reprezentant pentru a va comunica un termen de livrare cat mai exact.

Pentru produsele aflate “la comanda” pot aparea unele intarzieri cauzate de anumite aspecte care nu tin de SC DUNCA SRL, ci de furnizorul de la care se face aprovizionarea sau de transportatorul  care intermediaza produsele pana la depozitul nostru. In aceste cazuri ne angajam sa va anuntam cat mai repede despre situatia aparuta si sa actualizam termenul de livrare.

Pe durata livrarii catre client pot aparea factori externi care cauzeaza anumite intarzieri care nu tin de noi sau firma de curierat : conditii meteorologice defavorabile, blocaje rutiere, accidente, probleme auto. Ne angajam sa va instiintam despre aceste aspecte si sa ne asiguram ca produsele comandate vor ajunge cat mai repede la d-voastra.

Pentru livrarea la domiciliu, manipularea produselor de la masina de transport intra in sarcina clientului.

Verificarea coletului la livrare:

In cazul in care sunt neconcordante intre numarul de colete specificat in documentele de transport sau coletele sunt deteriorate in momentul in care va sunt livrate de catre curier sau colaboratorii nostrii , va recomandam sa refuzati receptia coletului  si sa solicitati un proces verbal de constatare intocmit de catre livrator in care se specifica aceste aspecte. De asemenea, va trebui sa ne semnalizati acest aspect/incident in maxim 24 de ore la numarul de telefon afisat pe site sau printr-un mail la comenzi@veneziashowroom.ro . Orice reclamatie facuta ulterior zilei in care s-a constatat incidentul nu se va lua in considerare si se va declara nula.

Dat fiind faptul ca produsele comercializate sunt in cele mai multe cazuri casabile ( placi ceramice, obiecte sanitatare ) , va recomandam sa verificati continutul coletului inainte de a-l receptiona de la curier/transportator. In cazul in care se depisteaza nereguli , se va redacta un proces verbal constatator in prezenta curerului in care se specifica exact dauna constatata + se va refuza receptia coletului.  Si in acest caz, va rugam sa ne anuntati in aceeasi maxim 24 de ore printr-un mail la comenzi@veneziashowroom.ro sau telefonic despre acest aspect. Daca produsul este afectat si nu exista nici o mentiune sau observatie pe borderoul cuierului/transportatorului , respectiv nici un proces verbal incheiat – produsul nu va mai putea fi schimbat .

La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate este necesar sa prezentati un act de identitate. In cazul persoanelor juridice, pe langa actul de identitate este necesara si imputernicirea din partea firmei pentru delegat.  

In cazul in care nu se reuseste livrarea din vina beneficiarului in conditiile in care acesta este instiintat electronic/telefonic in legatura cu ziua livrarii , o noua incercare de livrare presupune suportarea taxei de transport de catre beneficiar

Transportul pentru produse volumetrice, livrate pe palet, sau cu greutate individuala peste 20 kg se face pana la adresa mentionata, fara a putea fi dus pana in apartament/casa. Curierul nu poate asigura manipularea produselor pana in apartament/casa.