Politica retur produse

In cazul in care doriti sa faceti retur va rugam sa trimiteti mail la adresa comenzi@veneziashowroom.ro in care sa specificati numarul de comanda , respectiv motivul pentru care doriti sa faceti returul. Doar dupa APROBAREA scrisa a cererii de RETUR de catre reprezentantul Venezia Showroom veti putea rturna  produsul/produsele.

Retururile se vor expedia dupa completarea formularului din aceasta pagina (la campul subiect va rugam sa precizati nr comenzii, iar la mesaj va rugam sa descrieti problema intampinata) doar la adresa depozitului central DUNCA CONSTRUCT SRL  - Calea Borsului 29H, Oradea, Bihor 410605. 
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrare, sa nu prezinte urme de utilizare/deteriorare, sa fie in ambalajul original + sa aibe toate accesoriile daca e cazul , cu etichetetele si certificatele intacte. 

Daca produsul nu este returnat intr-o stare care sa ii permita repunerea lui in vanzare, ne rezervam dreptul de a retrimite  produsul catre client, pe cheltuiala acestuia.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client ( in afara exceptiilor care se vor detaila mai jos), iar returnarea contravalorii produselor returnate se va face in maxim 14 zile calendaristice din momentul receptionarii returului in depozitul central. Restituirea se face intr-un cont bancar deschis  in lei, pus la dispozitie de catre cumparator.

Conform legislatiei in vigoare, returul produselor fara a preciza nici un motiv  se aplica doar persoanelor fizice  , iar termenul este de maxim 14 zile din momentul receptionarii  produselor( vezi O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative).

SCENARII DE RETUR

  • Clientul ( pers fizica) renunta la comanda fara nici un motiv

In acest caz, clientul va respecta pasii de retur enumerati mai sus , avand la dispozitie 14 zile din momentul recptionarii produselor de a face returul, fara a invoca vre-un motiv. Cheltuielile de transport cu returul produsului revin in sarcina cumparatorului, iar restituirea banilor se va face in conditiile enumerate mai sus (  maxim 14 zile din momentul receptionarii returului, in conturl in lei furnizat de cumparator )

  • Livrare eronata/Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site/Produs expediat cu defecte

Dupa cum este specificat si  in rubrica “Cum comand”, recomandam verificarea coletului la livrare atunci cand este posibil si in caz de neconcordante intre comanda plasata si cea livrata , recomandam refuzul comenzii si intocmirea  unui proces verbal impreuna cu livratorul + sa ne informati inmaxim 24 de ore despre acest aspect.

In cazul preluarii si observarii ulterioare a neconformitatile intre comanda plasata si produsele primite, deoarece acestea erau de asa natura ca nu au putut fi sesizate la verificarea coletului la livrare, se procedeaza in felul urmator :
- Cumparatorul va trebui sa ne semnaleze acest aspect pe mail/telefonic in maxim 24 ore din momentul receptionarii
- In acest caz cheltuielile generate de transportul marfii sunt suportate de catre SC DUNCA LOGISTIC SRL, cumparatorul nu va plati nimic
- Produsele se returneaza in ambalajul original, in starea in care au fost primite, cu accesoriile aferente si certificatul de garantie primit. Va rugam sa descarcati si FORMULARUL DE RETUR ( descarca formularul )

PRODUSE CARE NU BENEFICIAZA DE DREPTUL DE RETURNARE

• Produsele livrate clientului “LA COMANDA”, care nu erau pe stoc in momentul plasarii comenzii
• Produse care prezinta urme de folosire, uzura, deteriorare in urma manevrarii de catre client ( zgarieturi, loviri )
• Produse desigilate din cutii ( produsele care se vand la mp , nu se pot restitui daca au fost desigilate din cutii )